فرج اللهی: والیبال آذربایجان شرقی به رشد خود ادامه می دهد
نوشته شده توسط : blpwjob

فرج الله فرج اللهی در گفت و گو با ایرنا افزود: عده ای كه خود را طرفدار والیبال استان عنوان می كنند و همواره علیه هیات جبهه می گیرند، پیشرفت والیبال استان را نمی بینند.

وی گفت: والیبال استان در تمام بخش ها روند رو به رشدی داشته و در تمام پایه ها و رده های سنی خود را در كشور مطرح كرده و هیات والیبال نیز به نوبه خود از این تیم ها حمایت خواهد كرد.

وی اظهارداشت: تیم والیبال شهرداری تبریز نیز كه نردبان ترقی در والیبال كشور را با برنامه سپری كرده و هم اكنون فصل اول خود در لیگ برتر را تجربه می كند، مسیر ترقی را از زیر گروه قهرمانی باشگاه های كشور آغاز كرده و حمایت هیات همواره همراه این تیم بوده است.

فرج اللهی افزود: قهرمانی تیم امید استان در رقابت های كشور، حضور شایسته تیم های جوانان و نوجوانان در رقابت های قهرمانی كشور و حضور در جمع چهار تیم برتر، برگزاری رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی كشور در بناب، حضور بانوان در اردوهای تیم ملی، حضور والیبالیست های جوان و نوجوانان در اردوهای تیم ملی و میزبانی شایسته در لیگ برتر والیبال گوشه های از دستاوردهای والیبال آذربایجان شرقی است.

وی بیان كرد: به عنوان رییس هیات تمام امكانات لازم جهت رشد و ترقی تیم والیبال شهرداری تبریز را در اختیار این تیم قرار می دهیم و از آن حمایت خواهیم كرد.

شهرداری تبریز كه هم اكنون با 33 امتیاز از 24 بازی در رده نهم جای گرفته روز هفتم اسفند ماه جاری و از هفته بیست و ششم و پایانی رقابت های لیگ برتر در تبریز میزبان هاوش گنبد خواهد بود.

7233/587





:: برچسب‌ها: سبز , حیوانات , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: